آزمون یوس و شرایط ثبت نامی
نوشته شده توسط : nadi

آزمون یوس و شرایط ثبت نام در آن

بسیاری از افراد که تمایل دارند تحصیل در ترکیه را برای رسیدن به موفقیت های خود برنامه ریزی نمایند بدنبال راه هایی هستند تا در مدت زمان تحصیل در ترکیه هزینه های کمتری را پرداخت نمایند. برای این افراد دو راه کار مد نظر می باشد. اول آنکه موفق به دریافت بورسیه تحصیلی شوند و با در دست داشتن بورسیه تمامنی هزینه های تحصیلی خود رادر این کشور پایین بیاورند و دوم در آزمون یوس شرکت کرده و با کسب رتبه بالا بتوانند در دانشگاه های دولتی ثبت نام نمایند.

برای ثبت نام درآزمون یوس چه کارهایی را باید انجام داد

برای ثبت نام در آزمون یوس می توانید از طریق وب سایت های مربوط به دانشگاه های ترکیه که در آن ها آزون یوس برگذار می شود ثبت نام نمایید و لازمه این کار آن است که بطور مداوم این وب سایت ها را بررسی کنید تا اخبار مربوط به ثبت نام و برگذاری آزمون یوس را از دست ندهید. البته این روش می تواند دامنه استرس افراد متقاضی ثبت نام در یوس را افزایش دهد و اجازه تمرکز برای مطالعه منابع مورد نیاز برای موفقیت در آزمون یوس را نداشته باشند. لذا روش دوم و البته روش بهینه دیگری برای این امر وجود دارد.

راه حل بهینه برای ثبت نام در آزمون یوس

یکی از روش های ثبت نام در ازمون یوس همانگونه که گفتیم متمرکز شدن و چک کردن مداوم وب سایت های دانشگاه هایی است که ازمون یوس را برگذار می کنند. اما روش دم ان است که علاقه مندان به ثبت نام و شرکت در آزمون یوس می تواندد از طریق موسسات معتبری که عملیات مربوط به ثبت نام در آزمون یوس را مدیریت می کنند اقدام نمایند. این موسسات وظیفه ثبت نانم متقاضیان با توجه به رشته های مورد نظر افراد و همینطور راهنمایی آنها برای استعداد یابی و محاسبه ظریب موفقیت شان را به عهده دارند. علاوه بر این این موسسات منابع به روز برای شرکت در آزمون یوس را تهیه کرده و در اختیار متقاضیان قرار می دهند. همچنین کلاس های آمادگی و رفع اشکال برای افراد داوطلب شرکت در یوس را برگذار می نمایند. لذاب برای هم وطنان بهتر است تا عملیات مربوط به ثبت نام خود  را به این موسسات بسپارند تا نتایج بدست امده را به نوعی تضمین کنند و وقت و انرژی خود را صرفا برای مطالعه و آماده سازی خود برای آزمون نمایند

آزمون یوس در کجا گرفته می شود

برای شرکت در آزمون یوس (yos) داوطلبان می بایست یکی از دو روش را انجام دهند.
روش اول: داوطلبان باید چند روز مانده به زمان تعیین شده برای برگذاری آزمون یو.س به کشور ترکیه مسافرت نمایند وبعد از اسکان و مسیر یابی های مناسب برای حضور در جلسه آزمون با در دست داشتن مجوز ورود به آزمون و مدارک ثبت نام و همچنین پاسپورت حضوریابند. بدیهی ست به علت تغییر آب و هوا زمانی برای آداپته کردن داوطلبان نیاز هست تا با انژی بتوانند در آزمون شرکت نمایند

روش دوم: داوطلبان می توانند از طریق موسساتی که این آزمون ها را مدیریت کرده و اجازه برگذاری در داخل ایران را دارند در آزمون شرکت نمایند. در روش دوم داوطلبا از نظر هزینه و نگهداری انرژی برای آزمون بنظر موفقت از روش دوم می آید. یکی از ان موسسات که سالها برگذار کننده ازمون یوس می باشد موسسه اتاکان واقع در ارومیه است.





:: برچسب‌ها: آزمون یوس , ازمون یوس , یوس ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: